Kvízy Golfová pravidla - střední obtížnost

Golfová pravidla - střední obtížnost


Překáží nesprávný green i v případě, pokud míč leží mimo a hráč by na nesprávném greenu jen stál?
Ano
Ne
Musí míč spouštěný v oblasti úlevy zůstat v této úlevě?
Ano
Ne
Je pravda, že se hráč, pokud je jeho míč v bankru, může při čekání, až na něho přijde řada, beztrestně opírat v bankru o hůl v rámci odpočinku?
Ano
Ne
Je pravda, že pokud hráč odehraje míč, který byl spuštěn do oblasti úlevy, ale vykutálel se z ní, obdrží všeobecný trest?
Ano
Ne
Může hráč opravit poškození greenu, i když ještě jeho míč neleží na jamkovišti?
Ano
Ne
Je pravda, že pokud hráč spouští míč v oblasti úlevy, může kdykoli použít buď původní míč, nebo jiný míč?
Ano
Ne
Je pravda, že se hráč nesmí v bankru, ve kterém leží jeho míč, dotknout rukou ani holí volných přírodních předmětů?
Ano
Ne
Má hráč nárok na beztrestnou úlevu, když ho abnormální stav prokazatelně rozptyluje?
Ano
Ne
Patří trestné oblasti mezi definované oblasti hřiště? (2019)
Ano
Ne
Míč, který balancuje na hraně a spadne do jamky až po 10 vteřinách od okamžiku, kdy k němu přišel hráč, je dohrán. Musí si hráč připočítat jednu trestnou?
Ano
Ne

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
350 Kč,-

Zahájen prodej voucherů 1fee2hráči na sezonu 2024, které umožňují na vybraných hřištích ve vymezeném čase po uhrazení jednoho fee hru dvěma hráčům. S ...